Welkom

Hallo,
Wat leuk dat je mijn blog komt
bekijken.

Ik ben mijn blog begonnen om zo mijn knutsel ervaringen te delen en er over te kunnen kletsen met anderen die het net zo leuk vinden als ik.
even iets over mijzelf.
Ik ben dus Marileen Navest en werk bij Creabest.
hierdoor kom ik met de nieuwste producten in aanraking en wil ik te veel dingen maken.
kijk rustig verder en ik hoop dat jullie het leuk
vinden.

groetjes Marileen

dinsdag 16 oktober 2012

creabest heeft een stempel 10 daagse en dit vind ik zo leuk dat ik ook mee wil doen. Ik kan wel niet winnen maar daar gaat het mij ook niet om. Zo kan ik mijn eigen creatifiteit inzetten om eens iets anders aan kaartjes te maken dan dat ik anders doe. er zijn al 6 opdrachten en als je ze allemaal wil weten moet je even op de site kijken van creabest. maar ik ga de kaartjes ook maken en ze laten zien hier op mijn blog. en natuurlijk ook op de site van creabest. doet er nog iemand aan mee?
ben benieuwd wat iedereen maakt.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten