Welkom

Hallo,
Wat leuk dat je mijn blog komt
bekijken.

Ik ben mijn blog begonnen om zo mijn knutsel ervaringen te delen en er over te kunnen kletsen met anderen die het net zo leuk vinden als ik.
even iets over mijzelf.
Ik ben dus Marileen Navest en werk bij Creabest.
hierdoor kom ik met de nieuwste producten in aanraking en wil ik te veel dingen maken.
kijk rustig verder en ik hoop dat jullie het leuk
vinden.

groetjes Marileen

vrijdag 12 oktober 2012

zoals beloofd!

de foto's van mijn eerste etallage!

ok de foto's zijn niet super geworden maar als je het beter wil zien kom je maar langs.
En als je dat toch doet kom dan langs op 13 of 20 oktober want dan hebben we feest.






en wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit. Ik zal het a.s. vrijdag in het echie bewonderen. Tot dan?

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is goed dan hoor ik het dan wel wat je er van vindt in het echt.
      zie je dan
      groetjes

      Verwijderen