Welkom

Hallo,
Wat leuk dat je mijn blog komt
bekijken.

Ik ben mijn blog begonnen om zo mijn knutsel ervaringen te delen en er over te kunnen kletsen met anderen die het net zo leuk vinden als ik.
even iets over mijzelf.
Ik ben dus Marileen Navest en werk bij Creabest.
hierdoor kom ik met de nieuwste producten in aanraking en wil ik te veel dingen maken.
kijk rustig verder en ik hoop dat jullie het leuk
vinden.

groetjes Marileen

zaterdag 13 oktober 2012

het was feest!!! Creabest vierde vandaag en ook volgende week zaterdag hun 10 jarig bestaan.
Birgit Koopsen was er om demonstraties van glimmermist te geven. baukje demonstreerde de pan pastels en er waren 2 make en takes. berthine gaf een lay-out en Anette gaf een make en take van kaartje van tim technieken.

het was super gezellig
kom volgende week ook maar langs

1 opmerking:

  1. Ik vond het héééél gezellig en ben blij dat ik volgende week weer mag!! Ben al lekker bezig met voorbeelden maken...

    BeantwoordenVerwijderen