Welkom

Hallo,
Wat leuk dat je mijn blog komt
bekijken.

Ik ben mijn blog begonnen om zo mijn knutsel ervaringen te delen en er over te kunnen kletsen met anderen die het net zo leuk vinden als ik.
even iets over mijzelf.
Ik ben dus Marileen Navest en werk bij Creabest.
hierdoor kom ik met de nieuwste producten in aanraking en wil ik te veel dingen maken.
kijk rustig verder en ik hoop dat jullie het leuk
vinden.

groetjes Marileen

zaterdag 6 oktober 2012

Mijn Art Journal

Ik heb besloten om te beginnen met een Art journal en het via mijn blog met jullie te delen. zo laat ik zien wat ik gebruikt heb en wat ik gedaan heb.

Mijn eerste pagina!!!
Spannend.


Ik ben begonnen met een aquarel papier en een stempel van Prima Marketing. die heb ik met Stazon gestempelt (zwart) en die met krijtjes die je met water kan uitwerken ingekleurd. Op de rand van het vel heb ik met versamark gestempelt en daar ben ik met de panpastels over gegaan. en dan natuurlijk gefixeerd met een goede fixatiespray die je binnen kan gebruiken!!!





Dat blad heb ik in stukken gescheurd en vast geplakt met Glue N' Seal van Inkssentials. Ik heb toen verschillende figuren van resist canvas gepakt en die met Dylusion inkt besprayed. die heb ik er toen op geplakt.


 
 
daarna heb ik nog wat modeling paste gebruikt met een masker en dat heb ik op de hoekjes van de bladzijden gedaan.
 
als laatste heb ik met een beetje zwarte panpastel de canvas figuren omgetrokken.
 
o en voor wie wil weten in welk boekje het it:
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten